موزیک متن فیلم بسیار زیبای تروا بهمراه ترجمه فارسی

I'm with you

من یا تو هستم

Whenever you tell, my story

هرجا که داستان من رو به زبون بیاری

Remember, I will still be here

به یاد داشته باش، من اینجا می مونم

As long as you hold me, in your memory

تا جایی که من رو در خاطراتت نگه داری

Remember me

منو به یاد بیار

I am the one voice in the cold wind, that whispers

من تنها صدا در آن باد سردی هستم که در در گوشت نجوا می کنه

And if you listen, you'll hear me call across the sky

و اگه گوش بدی، صدای من را از طرف آسمانهای خواهی شنید

As long as I still can reach out, and touch you

تا اونجا که بتونم بهت می رسم و نوازشت می کنم

Then I will never die

و اون موقع است که هرگز نمی میرم

Remember, I'll never leave you

به یاد داشته باش، هرگز ترکت نمی کنم

If you will only, Remember me

اگه فقط من رو در خاطرت نگه داری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 1:10 | نويسنده : ثریا علیدادی |

Making MusiC